3°

Куди звертатись рівнянам у разі виникнення помилки при формуванні COVID-сертифікату

На сьогодні застосунок «ДІЯ» дозволяє згенерувати ковідний сертифікат при наявності інформації в електронній системі охорони здоров’я про вакцинацію навіть при першій дозі щеплення.

Як діяти, якщо у вас виникли проблеми з формуванням COVID-сертифікату, пояснює рівненське управління охорони здоров’я.

Важливо: варто братись за оформлення сертифікату не раніше наступного дня після вакцинації, а то і через кілька днів поспіль, щоб дані вже точно були в усіх реєстрах.

Якщо сертифікат не створюється ні на наступний день, ані пізніше, медичні працівники могли не внести ваші дані до реєстрів. Про те, навіть при внесені даних трапляються технічні помилки чи збої в електронній роботі сервісу та інформація може відображатись не коректно. В такому разі при спробі сформувати сертифікат буде видавати помилку.

Та щоб виправити це, варто звернутись до Центру ПМСД мобільна бригада якого вас вакцинувала чи закладу охорони здоров‘я де щепилися. Якщо під час внесення даних до реєстрів лікар припустився помилки, тільки він і може її виправити.

Якщо вас щеплено мобільними бригадами міста, то у разі проблемних питань з внесення даних по вакцинації в систему ЕСОЗ варто звертатись за контактними номерами телефонів:

  • КНП «ЦПМСД «Центральний» РМР: 62-33-15, (067)8191690, (063)8191690, (050)7191690
  • КНП «ЦПМСД «Ювілейний» РМР: (050)6822491
  •  КНП «ЦПМСД «Північний» РМР: (066)4585987

Джерело: ITV


Хочете отримувати головні новини в месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram та Whatsapp