В Острозі в управління адмінпослуг шукають трьох спеціалістів (КОНКУРС)
Виконавчий комітет Острозької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад в Управління забезпечення надання адміністративних послуг:
- начальника відділу державної реєстрації – державного реєстратора;
- завідувача сектору державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – державного реєстратора відділу державної реєстрації;
- державного реєстратора сектору державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відділу реєстрації.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на ім’я міського голови заяву, до якої додається: особова картка форми П-2ДС, автобіографія, 1 фото (3х4), копія документів про освіту, декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2020 рік, копія паспорта.
Вимоги до конкурсантів: освіта вища юридична за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, досконале володіння державною мовою, навики роботи на комп’ютері, наявність сертифікату про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку), стаж роботи у сфері права не менше 3-х років, або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора, не менше одного року.
Строк подачі заяв протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення. Конкурс буде проводитись 20 жовтня 2021 року об 11.00 в залі засідань міської ради.