На Льонокомбінат та Ювілейний поїхали 5 нових автобусів з Німеччини
Джерело: Рівне Вечірнє
Від палацу культури «Хімік» щойно вперше виїхали на маршрут №1 «Льонокомбінат – с.Ювілейне» п’ять німецьких автобусів. Відтепер вони курсуватимуть дорогами міста через центр з 7 години ранку до 9 вечора. Проїзд коштуватиме, як і в маршрутках – 6 гривень, проте буде комфортнішим, обіцяють чиновники.
Автобуси обладнані GPS-навігаторами, їхнє пересування можна буде відслідковувати в системі Dozor.City. На розумних зупинках показуватиме, через скільки хвилин приїде.
Ігор Хомич – перевізник, який власним коштом придбав і запустив їх:
Ідея виникла, бо є запит у рівнян, щоб були нові гарні автобуси, адже маршрутки в жахливому стані. Люди хочуть комфортний транспорт. Автобуси працюють на стисненому природному газі – перша перевага, бо це в 5 разів менше викидів в повітря в порівнянні з іншими видами палива. Це той газ, на якому ми всі готуємо їсти. Саме на такому їздить міський транспорт в Італії, Іспанії, Німеччині, Австрії. Друга перевага – це розгрузить від транспорту наш центр, якщо вдасться запустити ще більше таких автобусів. 84 пасажири – місткість одного автобуса. 420 можна провезти в 5 автобусах. Автобуси з Німеччини 2009 року випуску.
Міські чиновники називають запуск такого виду транспорту в місті першим етапом заміни маршруток. Володимир Пилипчук, начальник міського управління транспорту:
1 маршрут, за яким 20 років вже їздили автобуси, був у нас готовий, тому перші нові автобуси поїхали саме за ним. В нас готовий і 2 маршрут, який теж готуємося запустити в цьому році. Він йтиме до торгових центрів та Мототреку. 15 автобусів плануємо загалом пустити дорогами міста в цьому році. Проте все залежить, чи будуть вони рентабельними. Ціні проїзду 6 гривень, як і маршрутки. Графік руху – з сьомої ранку до 9 години вечора. Водії нові, багато кондукторів з тролейбусного депо.
В автобусі клімат-контроль. Для людей з інвалідністю є спеціально відведене місце і спеціальна ляда, яка виїжджає і людина на колясці може заїхати всередину. Дзеркало, щоб водій бачив, що людина на візку заїхала. Кнопки зовні та всередині транспорту, щоб людина з інвалідністю могла повідомити, що хоче заїхати всередину чи виїхати.
Єдина побоювання і перевізника, і чиновників – рентабельність.
Стосовно того, що багато пільгових категорій, то надіюся, що ними будуть користуватися не тільки вони – це буде своєрідна підтримка від рівнян для перевізника, – зазначив Ігор Хомич.