-4°

Налаштування контекстної реклами: аналіз та оптимізація конверсії

У сучасному інтернет-маркетингу ключову роль відіграє контекстна реклама. Однак, для досягнення оптимальних результатів, просто запустити рекламну кампанію недостатньо. Критично важливо вміти правильно аналізувати й оптимізувати конверсію – один з основних показників ефективності реклами.

Далі розберемося в тому, що таке конверсія в контекстній рекламі, як її аналізувати і які стратегії оптимізації можна застосовувати для підвищення ефективності рекламної кампанії.

Що таке конверсія в контекстній рекламі?

Конверсія – це виконання цільової дії користувачем після переходу за рекламним оголошенням. Залежно від цілей рекламної кампанії це може бути купівля товару, підписка на розсилку, заповнення форми, скачування файлу, реєстрація на сайті.

Коефіцієнт конверсії зазвичай розраховується як відношення числа успішних конверсій до загальної кількості кліків за рекламним оголошенням, помножене на 100. Підсумкове значення вимірюється у відсотках.

Які фактори впливають на конверсію під час налаштування контекстної реклами?

Під час налаштування контекстної реклами конверсія залежить від:

  1. Якості оголошення. Воно має бути зрозумілим, привабливим для користувача і безпосередньо пов’язаним з товаром або послугою, що продається. Оголошення має активувати інтерес потенційного клієнта і стимулювати його здійснити цільову дію. При цьому важливо приділити увагу як тексту оголошення, так і його візуальній частині.
  2. Релевантність ключових слів. Правильно підібрані ключові слова допоможуть збільшити видимість Вашого оголошення для потрібної аудиторії. Вони повинні повністю відповідати запиту відвідувача пошукової системи.
  3. Якість цільової сторінки. Посадкова сторінка повинна швидко завантажуватися, мати зрозумілий дизайн, надавати всю необхідну інформацію про продукт або послугу, а також містити ясний заклик до дії. Верстка повинна мати однаково добрий вигляд на різних пристроях (комп’ютерах, ноутбуках, смартфонах).
  4. Позиція оголошення у видачі. Що вище оголошення контекстної реклами розташоване на сторінці, то вища його видимість, а отже, і конверсія.
  5. Використання розширень. Вони збільшують CTR оголошень, надаючи користувачеві більше інформації про магазин або сайт, який дає рекламу послуг.

Про те, як покращити кожен з цих факторів йдеться в докладному керівництві з налаштування контекстної реклами від агенції AdwService https://adwservice.com.ua/uk/dokladne-kerivnycztvo-po-nalashtuvannyu-google-ads/.

Стратегії оптимізації конверсії в контекстній рекламі

Мета оптимізації конверсії при налаштуванні контекстної реклами – поліпшити експериментальним шляхом певні елементи в рекламній кампанії, щоб збільшити ймовірність виконання цільової дії користувачами. Ось кілька порад, які допоможуть впоратися з цим завданням:

  • A/B тестування. Використовуйте його для рекламних оголошень, щоб зрозуміти, які з них працюють краще. Ключове правило тут – тестувати потрібно тільки один з елементів оголошення (наприклад, тільки заголовок), щоб дотриматися чистоти експерименту.
  • Ключові слова. Постійно аналізуйте й оптимізуйте список використовуваних ключових слів. Видаляйте ті, що не приносять результатів, і тестуйте нові. Використовуйте багатослівні запити для збільшення релевантності та зниження вартості кліка.
  • Використовуйте ремаркетинг. Він може істотно збільшити конверсію, оскільки дає змогу повторно взаємодіяти з користувачами, які вже виявляли інтерес до Вашого товару або послуги.
  • Персоналізуйте оголошення. Розділіть аудиторію на сегменти та створіть персоналізовані оголошення для кожної групи. Це може сильно збільшити кількість замовлень на сайті.

Хочете отримувати головні новини в месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram та Whatsapp