5°

Переваги казино із соціальними іграми

Соціальний гемблінг у всій своїй різноманітності вже став масовим явищем: незважаючи на новизну, тренд популярний у гравців з різних країн світу. Тому ігровим операторам варто це враховувати, якщо вони прагнуть долучити до себе нових клієнтів та постійно розширювати аудиторію.

Що таке соціальний гемблінг

Ця форма азартної гри розпочалася як гемблінг у соцмережах. На відміну від софту в VIP Казино, тут важливі не виграші, а створення приємної атмосфери спілкування, спільність та згуртованість користувачів. В останні роки соцгемблінг став дуже популярним. Такі ігри, як Pokerist (компанія Kama Games), Words With Friends (Zynga), Slotomania, Bingo Blitz, World Series Оf Poker (Playtika), поширилися на Facebook та інших платформах. Основу цих розваг складає соціальний елемент, що є головним принципом відповідної форми гемблінгу.

Але це тільки одна сторона соцгемблінгу. Казино з такими розвагами – у більшості випадків безкоштовні версії онлайн проєктів, які цікавлять всі більшу кількість користувачів. Вони надають ті ж самі емоції та геймплей, що й традиційний софт, але є певні відмінності:

  • Щоденні безкоштовні бонуси – монети або обертання для гри. По закінченні кредиту продовжувати гру заборонено до тих пір, поки користувач не сплатить за додаткові бонуси.
  • Можливість інтеграції у соцмережу, а також випуск окремими додатками.
  • Головний мотиватор для участі у соціальних іграх – не гроші, а соціалізація.

Гравцям подобається такий досвід, адже в ньому є азарт і новизна, можливість спілкуватися з іншими учасниками грального процесу через онлайн чат. Інший аспект, що мотивує гравців, − елемент змагання. Саме він присутній у турнірах, що їх влаштовують віртуальні казино.

Фінансова сторона соцігор

У звичайних азартних іграх казино − слотах, рулетці, карткових столах, лотереях тощо – ставки робляться реальними грошима. Ціль гри – отримати азарт та справжні виграші. З іншого боку, соціальні казино не мають функції виведення грошей, навіть якщо гравець купує кредити за справжні кошти. Бонусів, призів, джекпотів також не передбачено: учасник гри лише отримує більше монет або обертань, що дозволяють грати далі.

Компанії, які створюють соціальний ігорний контент, монетизують його за допомогою внутрішніх транзакцій, тобто користувачі можуть сплачувати для більш тривалого ігрового процесу. Багато провайдерів соціального казино використовують це для підвищення доходів: учасникам пропонується заплатити певну суму за відповідну кількість монет, наприклад:

  • 10 доларів за 100 монет;
  • 11 дол. за 200 монет;
  • 13 дол. за 300 монет.

Що обере гравець? Звісно, третій варіант, адже він вигідніший. Почати можна з безкоштовної гри, але розрахунок провайдера саме в тому, що потім не захочеться зупинятися. Це дуже простий спосіб монетизувати продукт, адже гравець прагне продовження та негайного задоволення від гри.

Привабливість соціального казино

Оскільки ставки в соціальному гемблінгу значно менші у порівнянні з азартними розвагами в онлайн казино, користувачі можуть спробувати пограти в кілька ігор без ризиків втратити багато грошей. До того ж, на відміну від звичайних ігрових майданчиків, реєструватися для соціальної гри не потрібно, як і повідомляти свої особисті дані. Зрозуміло, що це подобається гравцям.

Головна перевага такого формату міститься в його назві: це соціалізація, більше живої взаємодії між гравцями, що цифрову епоху стає рідкістю. Користувачі мають змогу знайти як друзів, так і суперників, розробляти стратегії, обговорювати ігровий процес. Отже, поступово гравці усвідомлюють, що Інтернет ізолює людей і зберегти зв’язок дуже важливо.


Хочете отримувати головні новини в месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram та Whatsapp