
Рівненський ремейк «Сам удома» здобув відзнаку міжнародної маркетингової премії

Відеоремейк відомого фільму «Сам удома 2», знятий у Рівному, отримав високу оцінку на міжнародному рівні та увійшов до числа переможців престижної маркетингової премії.
Про це повідомив директор ТРЦ «Злата Плаза» Олександр Оверчук на своїй сторінці у Facebook.
Як він зазначив, проморолик «Сам удома 2 у Рівному!» став призером у номінації Best Social Media Campaign на премії MRKTNG AWRDS, яку організовує Українська Рада Торгових Центрів.
До складу журі входили провідні маркетологи торговельної індустрії Європи.
«Цей ролик створювали для того, щоб подарувати рівнянам святковий настрій, нагадати про тепло рідного міста та показати, що локальні історії можуть звучати на всю країну — і вони справді звучать!
Срібло — наш спільний результат. Це доказ впливовості соцмереж і того, що Рівне вміє дивувати. Дякую команді та всім, хто долучився до створення проєкту», — написав Оверчук.