Що робити жителям Рівненщини зі своїми адресами після ліквідації районів?

На Рівненщині з 19.07.2020 року діє постанова Верховної Ради про утворення та ліквідацію районів. Фактично Верховна Рада своїм рішенням повністю змінила адміністративний устрій в Україні. Чи будуть у мешканців нових районів незручності через зміни адрес в документах – прокоментував перший заступник голови РОДА Сергій Подолін.
“Постановою дійсно змінено адміністративно-територіальний устрій районного рівня, що впливає на адресну складову, яка використовується у сфері речових прав. Голова ДПС запевняє, що платники податків не відчують незручностей у зв’язку із впровадженням заходів зміни територіального устрою в нашій державі”, – зазначив пан Подолін.
За його словами, зміна адрес буде відбуватись у автоматичному режимі.
“Тобто, для людей змінювати адреси проживання та реєстрації не потрібно. Після змін назви нових адміністративних територій при купівлі-продажу нерухомості держреєстраторами буде враховуватись новий адмін-устрій. Незручностей у людей не буде. Ці речі контролює Міністерство Юстицій, а на місцях – обласна державна адміністрація”, – прояснив чиновник.