16°

Споживачам Рівненщини повернули понад 166 тисяч гривень за неякісні товари

За 2023 рік до Головного управління Держпродспоживслужби Рівненської області надійшло 283 скарги щодо порушення прав споживачів. У 2024 році вже зафіксовано 63 звернення.

Найчастіше люди скаржаться на:

  • Неналежні послуги
  • Якість товарів
  • Відмову у видачі чека
  • Відмову у безготівковому розрахунку
  • Грубість та нетактовність персоналу під час обслуговування

За сприяння управління у 2024 році споживачам Рівненщини повернули понад 166 тисяч грн за придбані неякісні товари.

Якщо ви виявили, що товар неякісний:

  • Зверніться до продавця з вимогою про заміну товару або повернення коштів.
  • Якщо продавець відмовляється виконати ваші вимоги, зверніться до Головного управління Держпродспоживслужби Рівненської області.

Хочете отримувати головні новини в месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram та Whatsapp