
Споживачам Рівненщини повернули понад 166 тисяч гривень за неякісні товари

За 2023 рік до Головного управління Держпродспоживслужби Рівненської області надійшло 283 скарги щодо порушення прав споживачів. У 2024 році вже зафіксовано 63 звернення.
Найчастіше люди скаржаться на:
- Неналежні послуги
- Якість товарів
- Відмову у видачі чека
- Відмову у безготівковому розрахунку
- Грубість та нетактовність персоналу під час обслуговування
За сприяння управління у 2024 році споживачам Рівненщини повернули понад 166 тисяч грн за придбані неякісні товари.
Якщо ви виявили, що товар неякісний:
- Зверніться до продавця з вимогою про заміну товару або повернення коштів.
- Якщо продавець відмовляється виконати ваші вимоги, зверніться до Головного управління Держпродспоживслужби Рівненської області.
Читайте також: