«Таємничі підземелля Рівного» стануть частиною міжнародного пакту
Джерело: Рівненські новини
«Таємничі підземелля Рівного» стануть частиною міжнародного пакту з охорони історичних пам’яток і культурних цінностей зруйнованих під час збройних конфліктів.
Це дозволить залишкам Палацику «На Гірці» князів Любомирських стати в один ряд з найвизначнішими пам’ятками Європи, які були зруйновані у часи двох світових воєн. З такою ініціативою виступив автор проекту експозиції та головний креатор художнього наповнення «Таємничих підземель Рівного» – Анатолій Гайдамака.
Відповідно, у створених ним попередніх ескізах, простежується відповідна символіка цього міжнародного пакту відомого як «Червоний Хрест Культури» .
Довідково. Договір про охорону історичних пам’яток і культурних цінностей «Червоний Хрест Культури» був підписаний представниками 21 країни на чолі з президентом США Франкліном Делано Рузвельтом 15 квітня 1935 у Вашингтоні і ознаменував нову еру у ставленні людства до збереження спільної культурної спадщини.
Анато́лій Васи́льович Гайдама́ка — український художник-монументаліст, Народний художник України, лауреат Державної премії ім. Шевченка, Заслужений діяч мистецтв України. Член-кореспондент Національної академії мистецтв України, Національної спілки художників України.
Є автором оформлення Державного історико-культурного заповідника на о. Хортиця (1977–1988), музеїв М. Островського у Шепетівці (1979), М. Коцюбинського в Чернігові (1982–1983), Т. Шевченка у Києві (1984–1987), літературного музею в Одесі (1984–1985), філії Центрального музею В. І. Леніна (1980-82; зараз — «Український дім»); художнього вирішення інтер’єрів банку «Україна» в м. Києві (1994), інтер’єрів адміністрації культурного центру «Росія» в Харбіні (1997, Китай), церкви Святої Трійці (1998–1999, Македонія), художнього оформлення Національного музею «Чорнобиль» у Києві (1994–1996). Створив живописний цикл «Розп’яття» (1988–1990) тощо. Учасник українських та міжнародних виставок у Швеції, Данії, Німеччині, Польщі, Угорщині, Чехії, Словаччині та ін.