
У міжнародний аеропорт «Рівне» приїхала техніка для обслуговування Боїнгів

Джерело: Рівне Вечірнє
На Рівненський аеропорт прибула техніка для обслуговування літаків типу “Боїнг” та “Airbus”. Це значно більші за розмірами летючі судна, ніж могло до цього приймати летовище. Керівництво аеропорту каже: тепер вони готові приймати “велетнів”, і стримувала їх у цьому саме відсутність необхідного обладнання.
Техніку не купували, а взяли в оренду, – пояснив Суспільному директор аеропорту Ігор Насинюк.
Скільки вона обійдеться – не каже, але уточнює, що платитимуть за це коштом аеропорту. Мовляв, летовище заробляє і від надання послуг, і від здачі майна в оренду.
– Для радянських типів літаків у нас є техніка. А це – та техніка, яка випускається не в Україні, а за кордоном. Ми три роки вели перемовини з фірмою, вони нам пішли на зустріч і ми домовились в розумних рамках про оренду для такої техніки, – каже директор летовища.
Серед техніки – генератор, який підзаряджає акумулятор літака, поки він стоїть. Також є трап для завантаження багажу, буксирувальник і “туалет-сервіс”, з допомогою якого очищають туалети літаків та закачують воду. Прийшли також аеродромні перевізники вантажу.
– Зараз ми маємо пройти експертизу, взяти дозволи в Державіаслужбі, змінити нашу інструкцію і показати всім, що ми маємо техніку і можемо виконувати такі польоти. Дуже сподіваюсь, що в цьому році все буде, – каже Ігор Насинюк.
Очільник аеропорту додає, що ще перед пандемією великі перевізники цікавились, чи має Рівне техніку, аби прийняти “Боїнг” та “Airbus”. І руліжна доріжка, по ремонту якої ще триває кримінальна справа – була на другому місці.
– В будь-якій компанії є експерти і до нас такі приїжджали. В нас є 18 метрів руліжної доріжки, а далі іде 6 метрів обочини. Це убезпечує від того, щоб не попадало на руліжну доріжку якесь сміття і воно не попало в двигуни “Боїнга”, бо вони низько. Сама бетонна доріжка в нас є і ми вже можемо приймати. В першу чергу, у компаній була до нас вимога по техніці, – пояснює Ігор Насинюк.
Директор аеропорту також моделює ситуацію: якби літак-велетень приземлився у Рівному і не зміг запуститись – техніку довелось би везти зі Львова чи Києва, що було б значно дорожче і складніше. Коли у Рівному приземлятимуться літаки типу “Боїнг” та “Airbus” – директор точно сказати не може. Каже лише, що найближчим часом почнуть переговори із компаніями-перевізниками.