4°

SEO

Як вибрати SEO-агентство?

Ухвалюючи рішення про співпрацю з конкретною SEO-агенцією, варто спочатку підготувати кілька важливих запитань, що стосуються як самої агенції, так і умов співпраці, яку вона пропонує.

Який досвід агентства?

Один з найважливіших аспектів при виборі SEO-агентства. Спочатку корисно перевірити, який вигляд має сайт агентства. Якщо він на низькому рівні – аналогічні і його послуги.

Професійне агентство має працювати на ринку не менше кількох років і мати досвід роботи в різних галузях. Також дуже важливо, чи працює воно на місцевому, регіональному або глобальному ринку, замовити SEO Рівне рекомендуємо в агенції MBR. Інтернет-маркетинг має різні інструменти та методи для різних типів бізнесу. Якщо вони пропонують універсальні рішення для всіх – шукайте іншу агенцію.

Варто пам’ятати, що співпраця з великими підприємствами не завжди визначає якість агентства. Якщо ви керуєте невеликою компанією, краще пошукайте ту, яка спеціалізується на співпраці з аналогічними організаціями.

На чому фокусується агентство з точки зору позиціонування?

Нині Google найбільше цінує сторінки з багатим змістом і природно використовуваними фразами. Якщо ви не можете самостійно розробити зміст веб-сайту – переконайтеся, що агентство пропонує послуги контент-маркетингу.

Для позиції сайту також важливе отримання вхідних посилань. Досвідчене агентство не повинно обіцяти раптового збільшення числа рефералів, оскільки це буде пов’язано з незаконними діями і зворотними посиланнями. Мінус такого рішення – не тільки високий ризик отримати штраф від Google, а й різке падіння відвідувань відразу після закінчення співпраці з агентством. Посилання, отримані природним шляхом, також є довгостроковою перевагою з точки зору створення іміджу компанії завдяки записам у галузевих каталогах і каталогах контактів.

Як вимірюються результати діяльності?

Позиціонування насамперед дає змогу отримувати трафік прямо з пошукової системи Google. Однак тисячі відвідувань на день не є успіхом, якщо вони не приносять результатів у вигляді збільшення продажів і кількості запитів. Краще обрати агенцію, яка буде партнером з підтримки продажів, ніж ту, яка вважає, що сторінка відображатиметься в топ-10 Google як ефективна дія.

Обов’язковим елементом позиціонування має стати попередній аудит сайту, а також підготовка рекомендацій щодо оптимізації, які спростять користувачам здійснення купівлі або відправлення запиту.

Чи обов’язково залучати команду для роботи над позиціонуванням?

Більшість дій з позиціонування може бути виконано агентством. Серед цих заходів є ті, які за можливістю можуть залишатися на боці клієнта: оптимізація функціоналу сайту або розширення і публікація текстів.

Найвигідніший варіант – делегувати завдання агентству, але для цього потрібен певний ступінь участі команди. Особливо в компаніях, які пропонують нішеві, спеціалізовані продукти, необхідно буде підготувати матеріали, які агентство використовуватиме під час створення текстів. Письмові тексти також мають бути перевірені з погляду переваг. Ці завдання можуть займати до години на тиждень, але їх необхідно враховувати.

На яку підтримку я можу розраховувати, якщо я отримаю штраф від Google?

Отримання штрафу від Google – неприємний сюрприз. Однак зникнення з результатів пошуку не має бути вердиктом, якщо ви користуєтеся підтримкою агентства, у якого в обліковому записі Google є віддалений фільтр.

Це трудомісткий процес, але швидка відповідь і правильні дії допомагають зберегти позицію сторінки в результатах пошуку. Професійне агентство має запобігти цьому. Щоденний моніторинг якості вхідного трафіку та відповідна стратегія розширення змісту сайту ефективно запобігають будь-яким проблемам з Google. Не все можна спрогнозувати, тому краще заздалегідь перевірити, чи впорається агентство з подібними проблемами.

Як я буду проінформований про хід роботи і зміни на сайті?

Почати співпрацю з агентством варто із зустрічі для обговорення поточної стратегії компанії та її найближчих цілей. Якщо агентство не надає такої можливості, це має викликати занепокоєння. З початком співпраці агенція отримує конфіденційні дані – доступ до сервера, до CMS сайту, до Google Analytics, тож від самого початку варто визначити, якою мірою фахівці агенції можуть дозволити собі втручатися в контент сайту. Існують різні моделі співпраці – спочатку схвалення контенту, потім публікація і навпаки.

Яку б версію ви не обрали, дуже важливо відстежувати зміни на вашому власному веб-сайті. Навіть найкраще агентство може через незнання створювати тексти, які не пов’язані з вашою пропозицією або вводять клієнта в оману. Ви зобов’язані контролювати його дії та можливі виправлення. Фахівці мають бути доступні як електронною поштою, так і телефоном. Складний контакт з агентством не дасть змоги швидко відреагувати в разі збою або важливих змін на веб-сайті, які можуть вплинути на діяльність SEO. Регулярні звіти та безпроблемний доступ до статистики сайту доводять професійний підхід до клієнта. Агенція MBR яка надає послуги просування сайту в Рівному – звітується кожен місяць, тим саме дозволяє замовники бачити хід проведеної роботи над проєктом.

Що ви знаєте про оновлення алгоритмів Google?

Кожне SEO-агентство має бути в курсі останніх оновлень алгоритмів Google.

Ви маєте отримати відповідь про те, які оновлення з’явилися останнім часом, які їхні масштаби і, найголовніше, що на них вплинуло. Це запитання дасть вам змогу оцінити, чи обізнана агенція про зміни, чи володіє вона останніми знаннями з ефективного позиціонування і чи слідує тенденціям у галузі. Це важливо, тому що на карту поставлено не місце вашого сайту в топ-10, а його присутність у пошуковій системі Google загалом.

Чи використовуєте ви у своїй діяльності автоматичні машини?

Найбезпечніші дії – це навмисні дії, що виконуються людиною вручну. Це найбезпечніший спосіб для вашого сайту, але набагато дорожчий.

Уникайте агентств, які використовують автоматичні машини в процесі отримання посилань на ваш веб-сайт (наприклад, системи обміну посиланнями) або в процесі розширення змісту. Робіть ставки на компанії, принцип яких – надавати послуги найвищої якості від експертів.

Які дії ви проводите в рамках розробки контенту на сайті?

Регулярний розвиток контенту на веб-сайті, що позиціонується, наразі є одним з основних чинників ранжування. Google надає великого значення якості текстів: як текстів, що містяться на вашому веб-сайті, так і тих, які просувають цей веб-сайт в Інтернеті. У кожному агентстві, що позиціонує, має бути команда копірайтерів, які зможуть розробити контент вашого сайту відповідно до встановленої стратегії.

У рамках позиціонування необхідно розширювати зміст сайту – це єдиний спосіб ефективно збагатити сайт фразами і надати користувачам цінність. Позиціонування текстів також створює ваш імідж, тому так важливо, щоб їх створювала людина з досвідом, знаннями та письменницьким талантом.

Як ви будуєте профіль вхідних посилань?

Уникайте компаній, які тримають це в секреті – вони, ймовірно, використовують методи, які не відповідають рекомендаціям Google. Також пропустіть співпрацю з агентством, якщо вона, як і раніше, ґрунтується переважно на купівлі посилань, додаванні сторінки до каталогів і автоматичних діях, що полягають у розсилці спаму в блогах і дошках оголошень. Це 100% вірний спосіб отримати фільтр від Google.

Як ви повідомляєте про свою роботу?

Остерігайтеся компаній, у яких єдиною формою звітності є звіт за ключовими словами, прикріплений до рахунку. Оплачуючи позиціонування, ви маєте бути впевнені, що агентство справді щось робить.

Щомісячний звіт про позиціонування, крім аналізу кількості конверсій (наприклад, кількості відправлень форми запиту) і основних показників Google Analytics (кількість відвідувань, тривалість перебування на вебсайті, показник відмов), має містити інформацію про підготовлений новий контент і отримані посилання.

Ви повинні мати можливість перевірити, які посилання ведуть на ваш сайт і який їхній щомісячний приріст. Маючи це на увазі, ви уникнете ситуації, коли одного разу ваш сайт отримає фільтр від Google і зникне з результатів пошуку.

Наскільки сильно ви будете залучати мене до своєї роботи?

Відповідь має бути такою: дуже сильно! Співробітники агентства – фахівці з позиціонування, але справжній фахівець у своїй справі – це ви. Розробка контенту, циклічний вибір нових, додаткових ключових слів вимагатимуть від вас прихильності, пропозицій і перевірки. Гарна агенція також регулярно надаватиме звіти, що містять аналіз статистики Google Analytics, висновки з проведених заходів, рекомендації для вас і плани на майбутнє. Усе це вимагає вашої прихильності.

Як підвищити зручність використання веб-сайту та оптимізувати конверсію?

Веб-сайт позиціонується не тільки для того, щоб посідати високі позиції в результатах пошуку, але, перш за все, для того, щоб приносити реальний прибуток. Тож поцікавтеся, які заходи проводитимуться для залучення клієнтів.

Майте на увазі, що саме створення видимості веб-сайту в Google – це тільки етап на шляху до продажів.

Успіх полягає не в тому, щоб залучити на ваш сайт велику кількість відвідувачів, а в тому, щоб ефективно перетворити їх на клієнтів, які сприяють збільшенню продажів. Гарна агенція має гарантувати, що веб-сайт перебудований таким чином, щоб користувач міг легко знайти інформацію, яку він шукає, і, перш за все, для досягнення мети конверсії, наприклад, надіславши запит.


Хочете отримувати головні новини в месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram та Whatsapp