24°

У Рівненській службі таксі прокоментували конфлікт, який винник між водієм та пасажиркою

Конфліктна ситуація трапилася 12 червня, після 23 години. Пасажирка розповідала, що коли вона ставила речі, то у салоні авто випадково розлилася вода. Після цього водій таксі вибіг із авто, почав її обзивати, бити та виштовхував її матір та погрожував, що дістане ніж.

Читайте також: “Штовхав мою маму і погрожував, що зараз дістане ніж”. Рівнянка розповіла про жахливу поведінку таксиста

У результаті, за словами жінки, водій викликав “підмогу”.

“Після цього він за хвилину викликав банду чоловіків, які в секунді з’явилися приблизно на п’яти машинах. Тарас кричав і вимагав від мене гроші на хімчистку (після звичайної води?), виривав з рук пакети, потім порвав шкіряний гаманець і вкрав з нього 500 грн, примусив віддати ще 200. Я була і в паніці, бо поспішала на поїзд до Києва, щоб встигнути сісти на літак і віддала гроші. З цих машин вийшли чоловіки і просто спостерігали, як Тарас знущається над двома жінками,” – йшлося у дописі.

Днями між клієнткою пані Марією та водієм GPS Taxi 305 сталася неприємна ситуація (жінка опублікувала своє обурення у соціальній мережі).Отож, вислухавши обох, ми готові офіційно дати пояснення даному інциденту. Також зазначимо, що з пані Марією ми обговорили деталі конфлікту сьогодні.

1. Ми згідні, що вживання нецензурної лексики та агресії в бік клієнта чи в роботі взагалі – неприпустимо, яка б ситуація не склалася. Ми щиро перепрошуємо за таку поведінку нашого водія і запевняємо, що це не є нормою для працівників компанії.

2. Водій працює з нами вже 7 років, офіційно, має всі потрібні документи. Колеги характеризують його лише з позитивного боку. За час його роботи з 305 – такий негативний випадок трапився вперше. Тому його поведінка скоріше виключення з правил, хоча ми розуміємо, що це не виправдання.

3. Хочемо зауважити, що за словами водія нападу на клієнтку з ножем та кулаками не було. Була суперечка на підвищених тонах.

4. Водій натиснув на кнопку тривоги, яка розміщена у нашому додатку (вона передбачає те, що водіям, які знаходяться неподалік від зони “конфлікту” приходить повідомлення з геолокацією і вони приїжджають на допомогу). Ми завжди наголошуєм водіям та в стандартах роботи прописано, що дана кнопка використовується у крайньому випадку, в разі потенційної небезпеки життю водія чи пасажира. В даній ситуації, водій використав ії не за призначенням.

5. Згідно чинного законодавства, ми не маємо права надавати інформації клієнту про водія, чи навпаки. Тому, коли Марія звернулась за контактами водія в наш кол-центр, інформацію їй не повідомили. Наголошуємо, що зазвичай інформацію про клієнтів чи водіїв ми надаємо лише правоохоронним органам за офіційним запитом.Керівництво таксі 305 продовжує тримати зв’язок, щодо ситуації, яка склалася.Наразі водій вибачився перед пані Марією за свою поведінку (це клієнтка підтвердила адміністрації). Відтак, обидві сторони дійшли згоди, щодо ситуації.

Тоді служба таксі відмовилася коментувати ситуацію. Втім, невдовзі оприлюднила офіційну позицію: