5°

погода у Рівному

“Вуличне радіо” у Рівному – вся правда про проект і спростування міфів щодо нього

Тернопіль, Чернівці, Хмельницький, Івано-Франківськ, Кременчук, Умань, Кропивницький – ці міста кілька років тому відкрили для себе «Вуличне радіо». Із листопада минулого року до цього списку долучилося і Рівне.

Для кого і як працює «Вуличне радіо»? Чому це важливо і вигідно? На ці питання журналістам «ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОТІК Рівне» відповідав директор рекламного агентства «Вуличне радіо» Олег Нитка.

«Вуличне радіо» – торгова марка, яка не має аналогів в Україні. Реклама, музика, новини – основний контент ефіру. Для кого і для чого відбувається трансляція?

Перевага  “Вуличного радіо” – це простота отримання інформації. Для того, щоб почути її, не потрібно мати радіоприймач, купувати газету чи заходити в інтернет. Людина, що чекає транспорт, автоматично стає споживачем інформації. Географічно ми охоплюємо практично все місто, адже “Вуличне радіо” лунає на основних зупинках, де завжди багато людей. Вчителі, лікарі, студенти, пенсіонери, чиновники, менеджери середньої ланки, офісні працівники, підприємці, службовці, туристи – всі користуються громадським транспортом. І, як наслідок, усі стають нашими слухачами.

Чи складно запускати “Вуличне радіо” в містах?

Отримати дозволи не важко. Ми працюємо  в Тернополі вже 7 років, у Чернівцях протягом 6 років, в грудні 2015 року  відкрилися у Хмельницькому, а в 2016 році в Івано-Франківську, і з листопада 2017 року  почали працювати у Рівному. Реєстрація пакету документів проходить у Центрах надання адмінпослуг. А на сьогодні вони працюють у більшості міст України, і мушу зазначити, досить ефективно.

Велика частка ефіру “Вуличного радіо” – це реклама. Вона є головним фінансовим наповнювачем проекту?

Так. “Вуличне радіо” працює з 8 ранку до 21:00, і більша частина ефіру це справді реклама. Проте, коли ми подавали документи на утримання “вуличного радіо”, ми передбачили, що виділяємо час на соціальну рекламу, на новини міської ради і  для міста встановлення вуличного радіо є безкоштовним.

“Вуличне радіо” у Рівному пропонують заборонити. Так було і в інших містах. Вам закидають, навіть, такі звинувачення, як “аудіонасильство”.

Я дотримуюся такої думки: люди не читають рекламних оголошень, вони читають те, що їм цікаво. Так само із “Вуличним радіо”. Якщо людині цікаво, вона буде слухати і вслухатися, якщо ні – пропускатиме і не зважатиме. До того ж, таке радіо є відмінним способом сповіщення населення про ситуацію в місті, країні, світі. Тим паче, коли у нашій країні іде війна. Ще один плюс – зранку програма автоматично зменшує звук, тому що ми розуміємо, що дехто з людей може ще спати, відпочивати, щоб їх не дратувати, ми йдемо їм на зустріч, і у нас програма автоматично знижує звук: з 8-00 до 9-00 звук тихіший на 20%.

Буду чесним – перші труднощі з’являються, коли про тебе дізнаються конкуренти. Саме тоді починаються з’являтися усілякі провокаційні статті в газетах, на радіо, телебаченні, в інтернет-ресурсах. Ми готові до подібного, оскільки такі матеріали з’являлись в кожному місті, де відкривалося “Вуличне радіо”. Це спроба сформувати негативне ставлення в жителів міста і підприємців до нашого проекту. А знаєте чому? Відповідь проста і зрозуміла: ціна за секунду трансляції реклами. На сьогодні в нас найнижча ціна на трансляцію рекламного аудіоролика. Наша ціна –2 копійки за секунду на 1 зупинці, а в честь відкриття в нас ще й діють знижки до 60%. Ціна на розміщення реклами в конкурентів може сягати від 50 коп. до 4 грн. за секунду. От  і думайте, кому не вигідна наша присутність в місті.

Що саме роблять конкуренти, аби сформувати  негативну думку про проект?

Як правило, конкуренти використовують одні й ті ж “МІФИ”, а їх є 3,  і до того ж у всіх містах однакові.

МІФ 1.  Людям не комфортно і голосно. Зауважу, що звук Вуличного радіо регулюється автоматично. Окрім того, я прекрасно розумію, що апаратура десь може дати збій, то ж з першого дня на усіх зупинках громадського транспорту йде оголошення з номерами телефонів “Вуличного радіо” конкретного міста. Це оголошення транслюється часто для того, щоб людина, яка має зауваження, зателефонувала і повідомила. Однак, дзвінків від людей зазвичай немає. Якщо ж фіксується скарга, то служба технічної підтримки виїжджає на місце негайно  і за 30 хв зобов’язана привести гучність в норму.

МІФ 2. Нібито ми працюємо без дозволів. Для цього зацікавлений журналіст опитує щодо  “Вуличного радіо” керівників різних департаментів і служб, які не мають до нас жодного відношення, а вони зрозуміло відповідають: «Ми ніяких дозволів не давали». І правильно, оскільки дозвіл на встановлення елементів зовнішньої реклами дає виключно виконавчий комітет міської ради. Просто треба зайти на сайт міської ради і переглянути відповідне рішення виконкому.  Більше того, ми щомісяця сплачуємо ліцензійний збір за трансляцію музики Українському агентству з авторських та суміжних прав, з яким в нас підписано договір.

МІФ 3.  Нібито ми – виключно комерційна структура без зазначення соціальної складової проекту.  Хотів би звернутися до жителів м. Рівне: “Вуличне радіо” – соціальний проект.  Якщо у вас з’явилася потреба в інформуванні містян про якісь важливі для міста проблеми чи події, звертайтеся на “Вуличне радіо”. Так, в 2014 році за допомогою «Вуличного радіо» нам вдалося зібрати близько 50 000 $ на лікування онкохворого хлопчика і врятувати дитині життя. Сьогодні по всій мережі “Вуличного радіо” ми безкоштовно транслюємо інформацію про збір коштів на лікування учасника антитерористичної операції з м. Рівне. Також ми чекаємо пропозицій від творчої інтелігенції міста, музикантів, письменників, поетів  з Рівного. Приносьте до нас свої роботи. Ми із задоволенням поставимо їх у ротацію, і вас почує все місто. Наш телефон 54-40-50.

Зауважу, що у вже закономірному процесі становлення нашого проекту не стало винятком і  місто Рівне, хоч і “Вуличне радіо” тут тільки з листопада. Як виявилося, й тут є охочі формувати “потрібну” думку в людей. Зверніть увагу на матеріали, які зараз масово тиражуються в інтернеті і в ЗМІ . Хоча люди свідомі і прекрасно розуміють, звідки вітер дує.

Як ви реагуєте на подібні «напади»?

Ми просто робимо свою роботу. Ми хочемо, щоб місцеві підприємці, яким і так важко, оскільки обкладені податками і різними зборами, але які все одно працюють і створюють нові робочі місця, змогли рекламуватись не за штучно завищеними, а за адекватними цінами.  Ми допомагаємо клієнтам рекламуватись за чесною ціною і робимо процес очікування транспорту для городян цікавим і пізнавальним.


Хочете отримувати головні новини в месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram та Whatsapp