19°

Як пацієнту оформити скаргу до НСЗУ у разі порушення його прав

Якщо у закладі, який має договір із НСЗУ, вам безпідставно відмовили в наданні послуги чи вимагали гроші, ви можете подати скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ.

Розповідаємо, як правильно оформити скаргу.

1. Зазначте власне прізвище, ім’я та по батькові, дату народження (в форматі день, місяць, рік народження) і зазначте дату події, яка сталась.

2. Правильно вкажіть назву лікарні. Цю інформацію можна отримати в реєстратурі закладу, на сайті місцевого департаменту охорони здоров’я або ж на дашборді НСЗУ 👉https://bit.ly/2Y2wFdG. Там також можна подивитися, які безоплатні послуги надає ваша лікарня за угодою з НСЗУ.

3. Напишіть посаду, прізвище, ім’я та по-батькові особи, яка відмовилася надати вам допомогу, вимагала оплату за медичні послуги, ліки чи інші матеріали.

4. Детально опишіть ситуацію: в наданні якої саме послуги вам відмовили, або за яку вимагали гроші. За можливістю зазначте суму коштів, яку вам довелось витратити, або яку з вас вимагали.

5. Вкажіть свої контакти, які допоможуть з вами зв’язатися: номер телефону, електронну адресу.

6. Якщо залишилися запитання стосовно оформлення звернення зі скаргою, подзвоніть у контакт-центр НСЗУ за безоплатним номером 16-77.

Зазначимо, що комунальні та державні заклади охорони здоров’я мають право надавати пацієнтам платні медичні послуги, які не входять до Програми медичних гарантій. Згідно з переліком і тарифами, визначеними їх власником або уповноваженим органом, із урахуванням постанови Кабінету Міністрів України №1138 https://bit.ly/3e9A6oA. Оплата здійснюється у вигляді офіційних платежів за надання платних послуг.