13°

За 2018 рік на “гарячу лінію” облдержадміністрації звернулося майже 14 тисяч громадян

Порівняно з минулим роком кількість звернень на “гарячу лінію” зменшилася на 16%. Василь Курилас, директор Контактного центру прокоментував ситуацію так: “Зменшення кількості звернень громадян підтверджує налагодження ефективної роботи телефонних ліній та чіткого реагування місцевих органів виконавчої влади. Середній термін розгляду звернень складає 7 днів”
Василь Курилас також додав, що 5% звернень стосувалися соціальних питань. Зокрема, найпопулярнішими тамами були також вирішення житлових, комунальних, транспортних питань, а також інформування та консультування заявників стосовно норм законодавства та актуальних питань державної політики.

Найчастіше до Контактного центру зверталися жителі обласного центру та Рівненського району.

Нагадаємо, до центру на безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» 0 800 500 078 може зателефонувати кожен і отримати консультацію, роз’яснення чи необхідні контакти.

Окрім дзвінків можна також надсилати звернення на електронну пошту [email protected].

Фахівці центру не лише фіксують звернення, а й визначають виконавця з подальшим контролем, здійснюють зворотній зв’язок із заявниками та надають необхідну допомогу.
Повідомляє Прес-служба Рівненської ОДА


Хочете отримувати головні новини в месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram та Whatsapp