19°

Жителі Рівненщини задають соціальні питання на «гарячу лінію»

Головне управління Нацсоцслужби у Рівненській області запустило роботу «гарячої лінії». Номер телефону, за яким тепер можна зв’язатись із фахівцями служби – 400 100 (для набору з мобільного використовуйте +380 (362) 400 100). Дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні.

Завдяки цьому сервісу додзвонювачі мають можливість дізнатися загалом про діяльність Головного управління Нацсоцслужби, а також графік роботи управління, отримати консультацію з питань соціальної підтримки та надання соціальних послуг населенню, з питань дотримання прав дітей. За цим же номером можна зв’язатись і зі спеціалістами фінансово-економічного, юридичного чи відділу управління персоналом – ми теж передбачили таку опцію.

– У назві нашої структури зазначено «сервісна», а тому ми намагаємось виправдати очікування суспільства і забезпечити клієнтоорієнтований, людяний, сучасний підхід у наданні послуг в соціальній сфері, – каже начальник Головного управління Нацсоцслужби у Рівненській області Юлія ШИГОРЕВА. – Щоб досягти цього, потрібен постійний зворотній зв’язок.Тому ми й запустили так звану «гарячу лінію» – 400 100. Тож чекаємо дзвінків, запитань, запитів, відгуків про роботу соціальних служб. Готові вислухати індивідуальну ситуацію і кожну конкретну проблему та, по можливості, допомогти розв’язати її. Ми завжди відкриті до діалогу, адже будуємо соціальний сервіс для людей!

Джерело: 7 днів