Біля Рівного розпочали будувати Північну об’їзну
Джерело: Рівне1
Цьогоріч Служба автомобільних доріг у Рівненській області оголосила тендер на будівництво першої черги північного обходу міста Рівне.
Переможець торгів – ДСТ№2 м.Гомель та Служба автомобільних доріг у Рівненській області підписали договір щодо початку будівництва першої черги північної об’їзної міста рівне – шести кілометрової ділянки дороги від автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів км 146+630 до автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ – Ходоси – Кустин – /Н-25/ км 8+426
Державне агентство автомобільних доріг України («Укравтодор») оголосило тендер на будівництво об’їзної дороги міста Рівне з очікуваною вартістю 822 млн грн. Його було оголошено на електронному майданчику системи публічних онлайн-закупівель Prozorro. Це один із найбільших тендерів, які проводились на Рівненщині. На торгах виграла найнижча ставка – 745 млн 999 тисяч. За такі гроші будувати першу частину проекту «Північний обхід Рівного» згодився білоруський підрядник – «ДСТ№ 2, м. Гомель». Тобто економія коштів завдяки «Prozorro» – майже 10 %.
Протяжність дороги становитиме 14,2 км. Планується збудувати розв’язку біля села Малий Житин,. Там збудують нову ділянку дороги протяжністю 6 кілометрів до села Хотин. Далі планується реконструкція 4-кілометрової ділянки в селі Хотин до Рівнеазоту і ще поточний ремонт дороги від Рівнеазоту до траси Н-22.
Контроль якості буде забезпечений кількома рівнями контролю:
- це контроль замовника, який здійснюється сертифікованими інженерами технічного нагляду Служби автомобільних доріг в області;
- -ДП “ДерждорНДІ” та ДП «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості».;
- незалежний інженерний нагляд – контроль якості за стандартами FIDIC, що передбачає залучення незалежного інженера-консультанта;
Відповідно до нових умов, технічний нагляд під час виконання дорожніх робіт здійснюється за допомогою так званої Служби інженера (FIDIC.) – незалежної юридичної особи. Такий підхід дає змогу забезпечити високу якість ремонтно-будівельних робіт і застосовується в більшості європейських країн.
Тобто технічний нагляд за ходом виконання дорожніх робіт здійснюватиме інженер-консультант. До його основних обов’язків належатиме: контроль якості та обсягів виконуваних робіт; вхідний та операційний контроль матеріалів, виробів та конструкцій, які використовуються під час дорожніх робіт; контроль за усуненням підрядником виявлених дефектів тощо.
Північна об’їзна дасть можливість звільнити Рівне від транзитних автомобілів, що прямують по трасі М-06 з Житомира та Києва у напрямку Луцька та КПП Устилуг – по трасі Н-22. Виведення значного потоку транзитного транспорту за межі міста за рахунок будівництва північної об’їзної дороги дасть змогу розвантажити міські вулиці від транзитного транспорту, зберегти від руйнування покриття вулиць, а також сприятиме підвищенню безпеки руху, поліпшенню екологічної ситуації в місті та розвитку міста Рівного як важливого транспортного вузла.
Будівництво об’їзних доріг міст, через які проходить великий транзитний потік, є важливим пріоритетом роботи Державного агентства автомобільних доріг України. Початок реалізації масштабного проекту «Північний обхід міста Рівне» зробить Рівненщину ще на крок ближчою до статусу північно – західного регіонального технократичного хабу зконцентрувавши транспортні потоки довкола обласного центру, та даючи місцевому бізнесу додаткові логістичні вигоди. Адже розвиток інфраструктури – потужний імпульс для розвитку регіону.