На трасі Київ – Чоп на Рівненщині розпочалися навчання бойової авіації
Сьогодні, 27 серпня на ділянці дороги М-06 між селами Крупець та Михайлівка відбуваються планові військові навчання. Рух буде обмежено до 19:00, об’їзд здійснюється через с.Гнильче.
За інформацією повітряного командування «Центр» навчання є обов’язковим елементом підготовки та відпрацювання задач для авіаційних, зенітних ракетних та радіотехнічних військ з метою захисту суверенітету та цілісності України та її громадян.
Дороги та аеродроми
На вітчизняних автошляхах облаштовуються ділянки, котрі при потребі можуть використовуватись і військовою авіацією. І це – світова практика. Адже базові військові аеродроми є чи не першою ціллю ворога. Такі ділянки в Україні є. Де саме та скільки — не є публічною інформацією, та кількість подібних ділянок росте.
Як перетворити дорогу на аеродром?
Ділянка дороги має відповідати параметрам справжньої злітно-посадкової смуги. Вона повинна бути рівною, без рослинності, дерев, дорожніх знаків, рекламних щитів, ліній електропередач. Також є специфічні вимоги військових і до облаштування смуги відводу.
Як це працює в світі?
Літак, який сів на трасу, повинен звільнити місце для наступного борта, зарулити на тимчасову стоянку, де його обслуговуватимуть, заправлять, додадуть озброєння, і вирулити для подальшого виконання завдань.
Приблизно такий у світі алгоритм дій у подібній ситуації. В мирний час супутня інфраструктура подібних доріг-аеродромів також використовується як місця відстою великогабаритних вантажівок на час дії обмежень пов’язаних з температурним режимом, або в зимовий період.
В рамках навчання планується посадка та зліт кількох бойових літаків військово-повітряних сил ЗСУ. Програма може бути скоригована через погодні умови. Цьому передувала копітка, спільна робота військових, місцевої влади, служби автодоріг, підрядних організацій та органів місцевого самоврядування.
Повідомляє: Рівненські новини