10°

Обласному краєзнавчому музею розробили бренд

5 жовтня у Рівненському обласному краєзнавчому музеї відбулась презентація нового фірмового стилю та системи візуальної ідентифікації Музею та його Благодійного фонду. Його розробила творча команда Київського дизайнерського ВНЗ, зокрема, випускниця Катерина Савчук під керівництвом Олексія Штрамила.

Великою рідкістю для музеїв є свій фірмовий стиль, тому презентація була цікавою як для фахівців у графічному дизайні та брендингу, так і для шанувальників музею.

Молода дизайнерка попрацювала над оновленим логотипом музею, шрифтами, розробила основні кольори, сувенірну продукцію, вхідні квитки, офіційні бланки, канцелярію, візитівки, бейджі для співробітників. Авторка намагалася пов’язати фірмовий стиль музею з історією, традиціями нашого краю. У шрифтах вона використовувала літери, які побачила у стародруках під час знайомства з музейною експозицією. Червоний та чорний колір став головним у фірмовому стилі Катерини, адже саме такі кольори переважають у вишивці Рівненщини.


Хочете отримувати головні новини в месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram та Whatsapp