8°

Після скандальної реклами власнику піцерії потрощили авто (ФОТО)

В ніч на 4 вересня побили скло та порізали колеса, а також лишили інші пошкодження на автомобілі Олександра Муленка. Саме він є власником піцерії, реклама якої викликала обурення в суспільстві і звинувачення у сексизмі.

 Відео з розбитим авто Олексій Муленко виклав у соцмережах. Він каже, що побитий “Ford” – це його робочий автомобіль, передає Суспільне. Били й різали колеса під сусіднім під’їздом у дворі будинку на Шухевича.

На ньому видно, що транспортний засіб отримав численні пошкодження. Його власник каже, що діяла група молодиків у нічний час.

На ньому видно, що транспортний засіб отримав численні пошкодження. Його власник каже, що діяла група молодиків у нічний час.

“Люди – свині, що я можу сказати. Люди бачили, як чотири “тіпа” в другій ночі підбігли і побили”, – каже Муленко.

Попередньо. Каже чоловік, збитків йому завдали на тисячу доларів. Він вважає, що рекламний ролик піцерії та обурення, яке він викликав у частини суспільства, до інциденту стосунку не має.

“Взагалі ні, за рекламу таке б не робили. По-перше, це були не жінки. По-друге, якби таке робили за рекламу, то били б всю тачку, а в мене кузов більш-менш цілий, тільки на даху вм’ятина від ножа. Але ви ж самі знаєте, що я особистість така… Є багато за що, є люди, які мене не люблять, дивлячись, кому що в голову зайде”, – додає рівнянин.

Муленко додав, що готовий говорити про винагороду із тим, хто допоможе з інформацією про виконавців і можливих замовників. Слідчі й криміналісти, каже, інших відбитків, крім взуття і ножа, не знайшли.
Нагадаємо, Олександр Муленко є також керівником місцевого “BMW-club Rivne”, який має стосунок до вечірнього дрифту біля ТРЦ “Екватор”. Через ці авторозваги місцеві жителі неодноразово викликають поліцію, нарікаючи, що це заважає відпочинку.

Джерело: Рівне Вечірнє


Хочете отримувати головні новини в месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram та Whatsapp